Spartoo käyttää cookies evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt niiden käytön.

Yleisimmät kysymykset : Kysymyksesi, vastauksemme

Kuinka tehdä tilaus ?

Valitse haluamasi mallit : Spartoo.fi tarjoaa sinulle erilaisia haku-mahdollisuuksia :
  • Nopea haku malleista sinun kriteereilläsi: valitse heti avainsanat haullesi (väri, koko, hinta, yms...) tai käytä useita hakumääritelmiä, jotka ovat saatavilla.
  • Haku kahdella osiolla:
    Tarkastele tyylilajejamme makusi mukaan : tutustu meiltä löytyviin merkkeihin, jotka ovat sinun tyylisiäsi.
    Valitse lempimerkkisi : tutustu hetken "kuumiin" malleihin jokaiselta merkiltä.
  • 5 Parhaiten myytyä:
    Tutustu 5 parhaiten myytyyn malliin Spartoo.fi-sivustolla, jokaisessa tyylilajissa ja jokaisella merkillä. Oletko tehnyt valintasi? Valitse kokosi mallin tuoteselostuksesta ja klikkaa sitten "Lisää" lisätäksesi tuote ostoskoriin. Kun olet viimeistellyt ostoksesi klikkaa "Tilaa" ja neljän etapin kautta voit viimeistellä tilauksesi :
    Jos sinua ei tunnisteta, tulee sinun kirjautua sisään käyttäjätilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Jos sinulla ei vielä käyttäjätiliä ole, pyydetään sinua luomaan sellainen
    Toimitus: Tarkista tilauksesi yhteenveto ja toimitusosoite.
    Maksu: Valitse sinulle sopiva maksutapa ja toimitustapa sekä laskutusosoite. Jätä meille palautetta.
    Lopuksi : Tilaus on nyt valmis. Saat pian sähköpostiisi vahvistusviestin tilausnumeron kera.

Kuinka tiedän onko tilaukseni vahvistettu ?

Kun tilaus on vahvistettu, Spartoo.fi lähettää sinulle vahvistusviestin ja tilausnumeron sähköpostiisi. Voit seurata tilauksesi etenemisvaiheita kohdasta « Tilaukseni » Spartoo.fi-käyttäjätililläsi. Lähetämme sinulle myös sähköpostitse tietoa pakettisi eri vaiheista.

Kuinka voin muokata tai peruuttaa tilaukseni?

Päästäksesi muokkaamaan tai peruuttamaan tilauksesi, klikkaa tästä linkistä. Voit muuttaa toimitusosoitetta, vaihtaa tuotteen kokoa tai peruuttaa tilauksen, mikäli tilauksesi on vielä käsittelyvaiheessa.
Jos tilauksesi on lähetetty tai jos se on edennyt valmistelussa liian pitkälle, ei muutokset ole enää mahdollisia.
Muistathan, että sinulla on kuitenkin palautusoikeus Spartoo.fi-sivustolta hankituille tuotteille. Lue lisää asiasta yleisistä myyntiehdoistamme.

Mikä on SPARTOO.FI käyttäjätili ?

  • Spartoo.fi käyttäjätili n avulla voit seurata tilauksesi vaiheita. Voit myös vapaasti muokata henkilökohtaisia tietojasi ja hallita uutiskirjeiden vastaanottamista: muokkaa niitä käyttäjätililläsi tai pyydä peruutusta lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen cnil@spartoo.fi
  • Kirjaudu asiakastilillesi :
    Tarkasta ja muokkaa tietojasi
    Tarkasta ja muokkaa toimitusosotteitasi
    Muokkaa salasanaasi
    Tilaa tai peruuta uutiskirje
    Tarkastele Kutsu ystäviä-tiliäsi
    Seuraa Lahjakorttitiliäsi
  • Spartoo.fi-käyttäjätililläsi voit seurata tilauksiasi ja palautuksiasi.
  • Voit myös ottaa osaa seuraaviin osioihin Spartoo.fi-sivustollasi : sponsoroinnit, mielipitet, suosittelut jne…

Kuinka luon oman Spartoo.fi-käyttäjätilini ?

Luodaksesi käyttäjätilin :
Klikkaa kohdasta Käyttäjätilini joka löytyy aivan sivun ylälaidasta, hiukan oikealta. Mene seuraavaksi kohtaan « olen uusi asiakas » täyttääksesi tietosi. Jos ongelmia tai kysyttävää ilmenee, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka vastaa kysymyksiisi niin pian kuin mahdollista.

Kuinka löydän käyttäjätunnukseni ja salasanani ?

Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa kohdasta «käyttäjätilini» sivun ylälaidasta hiukan oikealta, ja seuraavaksi klikkaa kohdasta Oletko unohtanut salasanasi. Uusi salasana lähetetään sinulle automaattisesti sähköpostiisi.

Kuinka voin ottaa teihin yhteyttä ?

Kysyttävää ? Tarvitsetko neuvoa ? Spartoo.fi asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään :
  • Asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse numerossa (+358) 9424 50266 (paikallispuhelumaksu) maanantaista perjantaihin kello 9.00 - 17.00.
  • Ota meihin yhteyttä klikkaamalla Asiakaspalvelu ja jätä meille viesti.

Halvimman hinnan takuu

Jos olet jo tilannut tuotteen sivultamme ja löydät sen halvemmalla toiselta Suomessa toimivalta sivustolta, toimituskulut mukaan lukien, Spartoo hyvittää sinulle hinnan erotuksen kaksinkertaisena.
  • Hintaero voidaan hyvittää, jos seuraavat ehdot täyttyvät :
    Ilmoitetun hinnan tulee sisältää myös toimituskulut,
    - Edullisemmaksi ilmoitettu hinta tulee olla tuotteen normaali hinta, ei siis alennus- tai tarjoushinta.
    - Toimitusehtojen on oltava identtiset (tuotetta varastossa, lähetys viimeistään tilausta seuraavana päivänä, sivustolla ehdotetaan ainakin yhtä maksutonta toimitusta minimiostorajan ylittäville tilauksille ) ja,
    - Tuotteen tulee olla identtinen : uusi, sama merkki, sama malli, sama materiaali, sama väri ja,
    - Tuotteen tulee olla saatavilla samassa koossa ja värissä sivustolla, jossa sitä tarjotaan edullisempaan hintaan ja,
    - Rahayksikkö on oltava eurossa ja sivuston on toimittava Suomen lainsäädännön alla ja,
    - Maksu on suoritettava verkkomaksuna,
    - Rajoitus : yksi hyvitys per henkilö per tuote, osoitteesta Spartoo.fi tehdyistä ostoista

    Eivät kuulu Edullisimman Hinnan Takuuseen:
    - poistotuotteet tai alennustuotteet
    - huutokaupoissa, nettihuutokaupoissa, ilmoitussivustoilla, tai muuten yksityisten henkilöiden puolesta myydyt tuotteet
    - tukkurikumppaneidemme myymät ja kuljettamat tuotteet
    - toimitukset Suomen ulkopuolelle

    Menettelytavat Edullisimman Hinnan Takuussa
    5 päivän kuluessa hankinnasta, asiakkaan on lähetettävä pyyntö osoitteeseen Spartoo.fi käyttämällä asiakaspalvelun yhteydenottolomaketta ja noudattamalla seuraavia ohjeita:
    - viestissä tulee olla mainittuna Spartoon tilausnumero
    - viestissä tulee olla mainittuna URL-osoite, jossa tuotetta myydään edullisempaan hintaan, sekä URL-osoite Spartoon sivustolle kyseisen tuotteen kohdalle.
    Jos kaikki edellä mainitut edellytykset täyttyvät, pyyntö on lähetetty mainitun ajan puitteissa ja jos asiakas pitää tilaamansa tuotteen, Spartoo.fi sitoutuu hyvittämään asiakkaalle hintaeron kaksinkertaisena.
    Hyvitys tehdään asiakkaalle Spartoon valitsemalla maksutavalla. Hyvityksen teossa kestää enimmillään 30 päivää.

Säilyykö ostokorini sisältö seuraavaan vierailuuni ?

Olet tehnyt valintasi, muttet tahdo tehdä tilausta aivan heti ? Ei huolta ! Jos tuote on edelleen saatavilla, löydät sen ostoskoristasi seuraavan kerran kun vierailet sivuilla.

Premium-palvelu

Spartoo.fi tarjoaa asiakkailleen Premium-palvelua.
Premium-palvelun on maksullinen palvelu, voit tilata 12 kuukauden ajaksi hinnalla 19,90€. Jos haluat jatkaa PREMIUM-palvelun tarjoamista eduista nauttimista 12 kuukauden jälkeenkin, voit tehdä uuden 12 kuukauden tilauksen verkkosivuiltamme hintaan 19,90€.
Premium-palvelu ei koske yhteistyökumppaneidemme tuotteita.

  • Premium-palvelun edut ovat seuraavat:

- 10% välitön alennus kaikista tuotteista alennusmyyntikauden ulkopuolella.
- 5% välitön alennus kaikista tuotteista alennusmyyntikauden aikana.
- Mahdollisuus valita Maksu 3 erässä-maksutapa ilman lisäkuluja
- Ilmainen toimitus seuraavaksi päiväksi, jos tilaus on tehty ennen klo 14.00 (lukuunottamatta viikonloppuja sekä yleisiä juhlapäiviä). Express-pikakuljetusta ei voi valita Ahvenanmaalle tai muille saarille, vain ja ainoastaan Manner-Suomeen.

  • Ehdot tarjouksiin ovat seuraavat :

- Ehdot 10% alennukseen : tätä tarjousta ei voi yhdistää muihin alennuksiin eikä tiettyihin merkkeihin, jotka eivät sisälly alennuksiimme (katso tarjousten ehdot käynnissä olevista kampanjoista).

- Ehdot 5% alennukseen : tämä tarjous on voimassa sivuillamme oleviin ale-tuotteisiin alennusmyyntikausien aikaan. Sitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin, vain ainoastaan tarjouksiin alennusten aikaan. Tämä alennus on yhdistettävissä ainoastaan ale-tuotteisiin.

Kuinka ystävä-ohjelma toimii ?

Riittää, että ystäväsi ilmoittaa sähköpostiosoitteesi kirjautuessaan Spartoo.fi-sivustolle. Voit myös kutsua ystäviäsi täyttämällä lomakkeen, joka löytyy kohdasta Voita 10 euroa käyttäjätilisi ylälaidasta.
Ystäväsi ensimmäisestä tilauksesta voitat 10 euroa. Tilaus lasketaan 30 päivän kuluttua, jos ostosumma on yli 50 euroa eikä yhtään tuotetta tilauksesta palauteta. Ystäväsi voittaa myös 10 euroa ensimmäisestä tilauksesta.
Voit kutsua jopa 100 ystävää ja voittaa 1000 euroa. Voitot muodostetaan lahjakortteina ja ne ovat voimassa 1 vuoden ja käytettävissä seuraavaan tilaukseen. Voit yhdistää voittosi ja pyytää lahjakortiksi muodostamista alkaen 20 euron voitoista.

Kuinka toimii kanta-asiakas ohjelma ?

Voitat jokaisesta SPARTOO.FI ostoksestasi kanta-asiakaspisteitä.
1 euron ostos = 2 kanta-asiakaspistettä
Yksi piste vastaa 1 senttiä.
Jokaisesta tuotteesta saamasi kanta-asiakaspisteet on merkitty tuotteen sivulle. Ansaitse pisteitä jokaisesta tilauksestasi!

Aina kun teet tilauksen, asiakastilillesi* lisätään kanta-asiakaspisteitä 30 päivän viiveellä, pois laskettuna palautetut tuotteet. Voit katsoa keräämiäsi kanta-asiakaspisteitä milloin haluat. Kirjaudu nettisivustolle klikkaamalla kotisivun yläosassa olevaa lien Käyttäjätilini-linkkiä.

Heti kun olet kerännyt vähintään 500 pistettä, voit muuttaa ne lahjakortiksi. Sen jälkeen voit käyttää lahjakorttia seuraavassa tilauksessasi.

Mistä löydän tuoteselosteen ?

Klikkaa tuotetta, joka kiinnostaa sinua: sinulla on mahdollisuus tarkastella malli 3D-muodossa. Lisää tietoa tuotteen materiaaleista ja mitoista löydät tuotesivulta.
Tutustu kenkien hoito-ohjeisiin : http://www.spartoo.fi/kenkien_hoito.php

Mistä tiedän onko haluamani tuote saatavilla ?

Spartoo.fi sivustolta löytyvät tuotteet vastaavat niiden saatavuutta. On siis mahdollista, että malli, jonka tahtoisit on pâässyt loppumaan varastoltamme sinun koossasi. Ainoastaan saatavilla olevat koot ovat näytillä. Jos et löydä kokoasi, voit pyytää, että sinulle ilmoitetaan jos/kun mallia on taas saatavilla sinun koossasi klikkaamalla kohdasta « Kokohälytys ». Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, jos kokoa tulee taas saataville.

Millaisen valikoiman Spartoo.fi tarjoaa minulle ?

Spartoo.fi tarjoaa sinulle laajaa valikoimaa arvostettuja ja tunnettuja merkkejä. Tavoitteenamme on tarjota jatkuvasti malleja ja merkkejä, jotka ovat muodissa : tennarit, ballerinat, mokkasiinit, derby-kengät, rantasandaalit, sandaalit , saappaat…ja jopa tohvelit!!!

Minkä maksutavan voin valita ?

Valitse maksutapa sivulla « Maksutiedot » tilausta tehdessäsi.
  • Maksu pankkikortilla VISA tai MASTERCARD
  • Maksu 3 erässä
  • Maksu American Express-kortilla
  • Maksu Verkkopankin kautta
  • Klarna Lasku/Osamaksu
  • Maksu Spartoo.fi-lahjakortilla
  • Maksu pankkisiirrolla

Onko maksuni turvattu ?

Voit maksaa tilauksesi turvallisesti Spartoo.fi-nettisivustolla turvatulla maksujärjestelmällä! SPARTOO.FI kiinnittää erityistä huomiota verkkomaksun turvallisuutta koskeviin kysymyksiin. Pankkitietosi siirretään palvelimeemme koodattuna SSL-protokollan (Secure Socket Layer) mukaisesti, jonka jälkeen ne lähetetään täysin turvatusti CIC-pankkiimme. Emme säilytä pankkitietojasi.

Kuinka voin käyttää lahjakorttini tai alennuskuponkini Spartoo.fi-sivustolla ?

Voit käyttää lahjakorttiasi tai alennuskoodiasi seuraavassa tilauksessa seuraavan 3 vaiheen mukaisesti:
  • Valitse tuotteesi ja laita se ostoskoriin
  • Tee tilauksesi
  • Syötä lahjakortin koodi tai alennuskoodi sivulla « Maksu » sille tarkoitettuun kenttään.
Jos lahjakorttisi arvo on suurempi kuin tilauksesi arvo, ylijäävä summa laitetaan lahjakorttitilillesi ja se tarjotaan sinulle automaattisesti seuraavan tilauksesi maksusivulla.
Jos lahjakortin arvo on pienempi kuin tilauksesi arvo, voit maksaa loppusumman luottokortilla.

Alennuskoodini ei toimi : mitä voin tehdä ?

Tarkista alennuskoodin viimeinen voimassaolopäivä:
  • Alennuskupongit ovat voimassa kolmen kuukauden ajan.
  • Lahjakortit ovat voimassa vuoden.
  • Tarkista myös koodin oikeinkirjoitus ja syötä koodi ilman välilyöntejä.
  • Jos koodisi toimii, ruutuun ilmestyy teksti, jossa ilmoitetaan että kuponkisi on tallennettu.
  • Et voi käyttää useampaa koodia samaan aikaan : jos sinulla on useampia koodeja, voit käyttää vain yhtä koodia tilauksessa.

Sisältyykö arvonlisävero jo hintaan ?

ALV sisältyy SPARTOO.FI-nettisivuston tarjoamien tuotteiden hintaan.

Hinnat on mainittu euroina kaikki verot mukaan lukien. Lisää tietoa hinnoista osiossa Yleiset Myyntiehdot

Missä ajassa ja mihin hintaan saan pakettini kotiini ?

Toimitusaika lasketaan tilauspäivästä alkaen, ja siihen sisältyvät ainoastaan arkipäivät (lauantai, sunnuntai sekä muut yleiset pyhäpäivät eivät kuulu toimitusaikaan). Ylitsepääsemättömän force majeure-esteen sattuessa, Spartoo.fi ei ole vastuussa toimituksen myöhästymisestä. Yhteistyökumppaneiden kohdalla asiakkaan tulee tutustua myyjän toimitusehtoihin erikseen, sillä ne poikkevat Spartoon omista toimitusehdoista.

1.Suomi

Toimitus Mypack-noutopisteeseen
Toimitusaika : taattu 7 arkipäivässä
Toimitusmaksu : 5€

UPS-standarditoimitus (tilaukselle merkittyyn osoitteeseen) :
Toimitusaika : taattu 5 arkipäivässä. Huom! Toimitusaika lasketaan asiakkaan osoitteen mukaan ja arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tilauksen maksusivulla.
Toimitusmaksu : Ilmainen

UPS-pikatoimitus (tilaukselle merkittyyn osoitteeseen) :
Toimitusaika lasketaan asiakkaan osoitteen mukaan ja arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tilauksen maksusivulla
Toimitusmaksu : 10€

Voinko pyytää toimituksen muualle kuin kotiini?

Seuraavat tiedot ovat voimassa kaikkiin tuotteisiin paitsi osioon "Yhteistyökumppaneiden tuotteet".
"Yhteistyökumppaneiden tuotteet" käyttävät omia toimitus- ja palautusehtojaan (tiedot tuotekuvauksissa).
Spartoo.fi tarjoaa sinulle lukuisia toimitusvaihtoehtoja myös muualle kuin kotiisi.
  • UPS toimituksen kanssa voit valita toimituksen vaikka työpaikallesi tai ystäväsi luo.
  • Spartoo.fi tarjoaa lukuisia toimituspisteitä Mypack-toimituksen kanssa. Voit valita toimituksen sinulle lähimpään pisteeseen (Valintatalo, Matkahuolto, Siwa...).
  • Miten voin seurata tilaustani?

    Kun pakettisi on lähetetty matkaan, Spartoo.fi lähettää sinulle sähköpostin, jossa saat seurantalinkin, jonka avulla voit seurata pakettisi matkaa.
    Klikkaa linkistä, ja sinut ohjataan automaattisesti valitsemasi toimittajan sivuille. Voit seurata tilauksesi matkaa.

    En ole saanut tilaustani...miten toimin?

    Kaikissa Spartoolta lähteneissä paketeissa on seurantanumero, jonka avulla toimitusta voi seurata. Spartoo.fi lähettää sinulle sähköpostin paketin lähtiessä matkaan, ja sähköpostissa saat seurantalinkin, jonka avulla voit seurata pakettisi matkaa. Ensimmäiseksi sinun tulee klikata spartoo.fi :n sinulle lähettämästä linkistä päätäksesi seuraamaan pakettisi matkaa.

    - Jos pakettisi on jo matkalla eikä spartoo.fi:n antama maksimitoimitusaika ole vielä mennyt umpeen: kehottamme sinua odottamaan kärsivällisesti aina tilauksesi toimitukseen saakka. Huomiothan , että jos olet valinnut paketillesi toimituksen toimituspisteeseen, tulee sinun itse käydä noutamassa paketti toimituspisteestä, sitä ei toimiteta suoraan kotiisi.

    - Jos tilauksesi ei ole toimituksessa tai ei saavu perille Spartoo.fi:n antamaan maksimitoimitusaikaan mennessä, kehotamme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon (+358) 9424 50266.

    Spartoo.fi toimitusmaat

    Spartoo.fi toimitusmaat
    • Suomi

    Mitkä ovat mahdollisuuteni paketin palauttamiseen ?

    Seuraavat tiedot ovat voimassa kaikkiin tuotteisiin paitsi osioon "yhteistyökumppaneiden tuotteet".
    "Yhteistyökumppaneiden tuotteet" käyttävät omia toimitus- ja palautusehtojaan (tiedot tuotekuvauksissa).
    Kaikki Spartoo.fi-sivustolta ostetut tuotteet voidaan vaihtaa tai palauttaa hyvitystä vastaan. Vaihto toiseen kokoon on mahdollista, jos mallia on vielä varastossa halutussa koossa. Tuote tulee palauttaa 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautus on suoritettava seuraavien ohjeiden mukaisesti:
    Jotta palautukset voidaan vahvistaa, tulee niiden täyttää seuraavat vaatimukset:
    - Tuotetta ei ole käytetty ulkona,
    - Tuotteen tulee olla käyttämätön ja täysin uudenveroinen,
    - Palautettavan tuotteen tulee olla sama kuin toimitettu tuote - Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan (alkuperäisessä kenkälaatikossa, jota ei saa teipata), ja pakkauslaatikko tulee olla huolellisesti suljettu.
    - Tuote tulee palauttaa 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
    - Tyhjinä lähetettyjä pakkauksia ei vaihdeta tai hyvitetä,
    - Seuraa alla mainittuja ohjeita
    - On tärkeää noudattaa palautusohjeita, alkaen asiakastilillä täytettävästä palautuspyynnöstä.
    - Palautusten käsittelyaika on 7-10 arkipäivää.

    Kuka vastaa palautukseni kuluista ?

    Seuraavat tiedot ovat voimassa kaikkiin tuotteisiin paitsi osioon "Yhteistyökumppaneiden tuotteet".
    "Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin" sovelletaan yhteistyökumppaneiden omia toimitus- ja palautusehtoja (tiedot tuotekuvauksissa).
    • Etkö ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen? SPARTOO.FI-nettisivulla voit palauttaa tuotteet 30 päivän sisällä alkaen tilauspaketin vastaanottopäivästä.
    • SPARTOO.FI tarjoaa sinulle ilmaisen palautuksen!
    • Jos sinä maksat palautuskulut, suosittelemme että säilytät postista saamasi toimituskuitin. SPARTOO.FI ei ole vastuussa toimituksen aikana kadonneista tai vahingoittuneista paketeista.

    Kuinka voin tehdä palautuksen ?

    Haluatko palauttaa tuotteen? Se on yksinkertaista, nopeaa ja ilmaista!

    Kirjaudu sisään käyttäjätilillesi ja täytä palautuspyyntölomake

    Tulosta palautuslomake

    Valmistele palautettava paketti ja teippaa tai liimaa lomake sen päälle

    Vie paketti Mypack-palautuspisteeseen tai sovi noutoaika UPS:n kanssa

    Valintasi mukaan, teemme tilauksellesi joko hyvityksen tai lähetämme tilalle uuden tuotteen

    *Palautusmenetelmä käytössä vain Suomessa, muiden maiden kohdalla, tarkista palautusohjeet käyttäjätililtäsi.
    Kaikki Spartoo.fi-sivustolta ostetut tuotteet on mahdollista palauttaa tai vaihtaa.
    Palautus- tai vaihtopyyntö on mahdollista tehdä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
    Palautuksen tekemiseksi tulee sinun noudattaa seuraavia ohjeita, riippuen palautettavasta tuotteesta:

    1. Palautuspyynnön tekeminen Spartoon tuotteille
    Vaihe 1 :
    Kirjaudu Spartoo.fi käyttäjätilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Mene kohtaan palautukseni ja tee palautuspyyntö.

    Vaihe 2 :
    Spartoo.fi lähettää sinulle valmiiksi maksetun palautuslomakkeen sähköpostitse. Tulosta lomake ja liimaa se palautuspaketin päälle. HUOM! Jos olet tehnyt useamman kuin yhden palautuspyynnön, pakkaathan palautettavat tuotteet erillisiin paketteihin ja liität kunkin paketin päälle sille kuuluvan palautuslomakkeen.

    Vaihe 3 :
    Vie paketti lähimpään Mypack-noutopisteeseen (Siwa, Valintatalo tai Matkahuolto) tai sovi noutoaika UPS:n kanssa (mikäli olet valinnut palautustavaksi UPS:n)


    2. Palautuspyynnön tekeminen yhteistyökumppanien tuotteille Yhteistyökumppaneiden tuotteita on mahdollista palauttaa heidän myyntiehdoissaan määrittelemän määräajan puitteissa. Löydät yhteistyökumppanin myyntiehdot aina suoraan tuotesivulta.
    Etape 1 : Asiakastili
    Kirjaudu Spartoo.fi käyttäjätilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi ja mene kohtaan Palautukseni tehdäksesi palautuspyynnön.

    Etape 2 : Palautuslomake
    Saat sähköpostitse osoitetiedot palautuksen lähettämistä varten sekä palautustunnuksen, jonka voit kopioida paperille ja laittaa paketin sisälle.


    Etape 3 : Paketin jättö
    Vie paketti valitsemaasi palautuspisteeseen.
    Pidä tallessa palautuksesta tositteeksi saamasi kuitti.

    Mikä on yhteistyökumppanin tuote?

    Yhteistyökumppanin tuote on yksittäisen myyjän tuote, jota ammatillinen jälleenmyyjä spartoo.fi myy sivuillaan. Kaikki myyjät ovat päteviä ja huolellisesti Spartoon valitsemia niiden laadun ja palvelujen vuoksi. Maksusi on turvattu ostoksen aikana.

    Tuotteet on merkitty merkinnällä "Kumppanituote" tuotesivulla. Voit myös rajata tuotehaun myyjän mukaan ("Spartoo" tai "Kumppanituote" tai "Kaikki myyjät")

    Tuotesivulla olevien linkkien avulla voit katsella myyjän tietoja, sen toimitusehtoja sekä palautusehtoja.

    Maksuehdot, toimitus ja yhteistyökumppaneiden tuotteiden palautus?

    Maksut
    Voit maksaa pankkikortilla tai Paypal-palvelulla. Maksut ovat turvallisia ja täysin Spartoon hallinnoimia. Kun ostat Yhteistyökumppani-tuotteen, maksutietoja ei koskaan luovuteta Myyjälle.
    Toimitus ja palautus
    Toimitusehdot ja palautusehdot ilmoitetaan tuotesivulla. Voit klikata sivuilla olevia toimitus- ja palautuslinkkejä saadaksesi lisää tietoa.

    Pyrimme tarjoamaan yhteistyökumppaneita, jotka tarjoavat samanlaista ilmaista toimitusta ja ilmaista palautusta kuin Spartoo. Yhteistyökumppanit ovat kuitenkin vapaita päättämään toimituksensa hinnasta ja sekä päättämään itse, tarjoavatko ilmaista vai maksullista palautusta.

    Kuinka yhteistyökumppanin tuotteen toimitus tapahtuu?

    Kun olet tehnyt tilauksesi Spartoo.fi-nettisivustolla, Yhteistyökumppanimme lähettää tuotteen 48H kuluessa.

    Tilauksesi lähetyksen jälkeen, saat sähköpostiisi ilmoituksen, josta löydät toimittajan nimen sekä seurantanumeron. Voit seurata kuljetusta toimittajan sivuilla.

    Kuinka tehdä palautus yhteistyökumppanin tuotteelle?

    Yhteistyökumppanilta ostetut tuotteet on mahdollista palauttaa noudattaen palautusaikaa. Palautusaika ilmoitetaan palautusehdoissa tuotesivulla.

    Voit tehdä palautuspyynnön kirjautumalla spartoo.fi- asiakastilillesi, kohdasta palautukseni.

    Palautus asiakkaan kustannuksella. Saat sähköpostiisi osoitteen, jonne tuote tulee lähettää sekä palautuskoodisi, joka sinun tulee kopioida paperille ja liittää paketin mukaan sisäpuolelle.

    Kun tuote on vastaanotettu, myyjä vahvistaa palautuksesi ja Spartoo hyvittää sinulle tuotteen hinnan.
    ETUSIVU | MERKIT | LAUKUT | ASUSTEET | UUTUUDET | SUURET KOOT | TRENDIT | TARJOUS OPISKELIJOILLE
    Mikä on SPARTOO? | Yleisimmät kysymykset | Plussat | Yleiset myyntiehdot | *Tarjousten ehdot | Marketplace | Tietotekniikka ja tietosuoja | Yhteystiedot

    Spartoo FR
    Spartoo UK
    Spartoo IT
    Spartoo ES
    Spartoo DE
    Spartoo BE2
    Spartoo BE
    Spartoo LU
    Spartoo CH
    Spartoo AT
    Spartoo BG
    Spartoo GR
    Spartoo CY
    Spartoo CZ
    Spartoo DK
    Spartoo EE
    Spartoo FI
    Spartoo HU
    Spartoo IE
    Spartoo LV
    Spartoo LT
    Spartoo MT
    Spartoo HR
    Spartoo NL
    Spartoo PL
    Spartoo PT
    Spartoo RO
    Spartoo SK
    Spartoo SI
    Spartoo SE
    Spartoo CN
    TOOPOST

    Spartoo.fi 4.40 / 5 Laskettu 3986 :sta arviosta Google