Vuonna 1996 syntynyt Loxwood nousi menestykseen 2000-luvulla, kun tuotemerkki lanseerasi lippulaivansa: kuuluisan Ramita-laukun. Malli edustaa täydellisen hillittyä, tälle ranskalaisen tuotemerkin hengelle uskollista suunnittelua, jossa "less is more". Loxwood suuntaa tänään klassisen tyylikkyyden suuntaan ja tarjoaa laukkuja, matkalaukkuja, asusteita, vöitä, huiveja ja kashmir-tuotteita kohtuullisin hinnoin. Tuotemerkin missio? Luoda puhdaslinjaisia ja ylellisiä trendituotteita, jotka sopivat jokaisen kukkarolle.
Vuonna 1996 perustettu Loxwood nousi suureen suosioon 2000-luvulla lanseerattuaan Ramita-kenkämallin, joka noudatti uskollisesti tämän ranskalaisen merkin filosofiaa "vähemmän on enemmän". Tänäkin päivänä Loxwoodin tyylimaailma on klassisen tyylikääs ja tarjoaa mm. laukkuja, vöitä, asusteita ja huiveja edulliseen hintaan. Merkin tavoitteena onkin tarjota ylellisiä luksustuotteita, jotka ovat kaikkien saatavilla.