COVID-19 – tärkeitä tietoja
Tässä poikkeuksellisessa tilanteessa Spartoo on mukauttanut tiimiensä työn organisoinnin kaikkien turvallisuuden ja terveyden takaamiseksi. Sivustomme toimintaa pyritään pitämään yllä niin pitkään kuin vain mahdollista.
Voinko yhä tilata Spartoolta?
Kyllä! Sivustomme pysyy auki ja toimitukset pystytään yhä takaamaan - Varmistamme myös, että kumppanimme noudattavat tarkasti pakettien toimittamista koskevia turvallisyysmääräyksiä. Toimitusaikaa saatetaan joutua pidentämään yhdellä tai kahdella arkipäivällä tilanteesta riippuen – Voit seurata tilauksesi toimitusta normaaliin tapaan asiakastililläsi.
Tilaukseni on saapunut valitsemaani noutopisteeseen, mutta se on kiinni: kuinka toimia?
Jos valitsemasi noutopiste on suljettu etkä pysty noutamaan pakettiasi, pyydämme että otat suoraan yhteyttä Asiakaspalveluumme. Voimme tässä tilanteessa joko peruuttaa ja hyvittää tilauksesi tai lähettää uuden paketin veloituksetta kotiosoitteeseesi.
Haluan palauttaa paketin / tuotteen: kuinka toimia?
Ei syytä huoleen! Voit rekisteröidä palautuspyyntösi normaaliin tapaan ja palauttaa haluamasi tuotteet veloituksetta. Olemme pidentäneet palautusajan 100 päivään joustavuuden lisäämiseksi.