Evästeiden asetusten hallinta
Spartoo käyttää evästeitä, jotka ovat tarpeellisia ja välttämättömiä verkkosivuston toiminnan kannalta, sekä sen sisällön parantamiseksi. Evästeitä käytetään myös sivustoliikenteen analysointiin. Kumppanimme käyttävät evästeitä henkilökohtaisen mainonnan näyttämiseen selaimesi ja profiilisi perusteella. Jos napsautat alla olevaa "Hyväksy kaikki ja sulje"-linkkiä, voit muuttaa asetuksiasi milloin tahansa suoraan asiakastililläsi. Jos napsautat "Hylkää kaikki", jäävät käyttöön ainoastaan sivuston toiminnan kannalta välttämättömät evästeet.
postnord visa mastercard klarna
Ilmainen toimitus ja palautus
Spartoo
Käyttäjätili
Suosikit
0 Ostoskori
Menu

Yleisimmät kysymykset

Kuinka voin tehdä tilauksen?

Valitse haluamasi mallit : Spartoo.fi tarjoaa sinulle erilaisia haku-mahdollisuuksia :
  • Nopea haku malleista sinun kriteereilläsi: valitse avainsanat haullesi tai käytä erilaisia hakumääritelmiä (väri, koko, hinta, yms...), jotka ovat saatavilla.
  • Haku tyylilajin tai merkin mukaan:
    Tutustu eri tyylilajeihin ja löydä juuri sinulle sopiva malli
    Tutustu uutuusmalleihin suosikkimerkeiltäsi.
  • 5 myydyintä:
    Tutustu viiteen parhaiten myytyyn malliin Spartoo.fi sivustolla jokaisessa tyylilajissa ja merkissä. Oletko tehnyt valintasi? Valitse kokosi tuotesivulta löytyvästä pudotusvalikosta ja klikkaa sitten "Lisää" lisätäksesi tuotteen ostoskoriin. Kun olet valmis etenemään maksusivulle, klikkaa "Tilaa" ja voit viimeistellä tilauksesi seuraavan neljän vaiheen jälkeen:
    Jos sinua ei tunnisteta, tulee sinun kirjautua sisään käyttäjätilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Jos sinulla ei vielä käyttäjätiliä ole, pyydetään sinua luomaan sellainen
    Toimitus: Tarkista tilauksesi yhteenveto ja toimitusosoite.
    Maksu: Valitse sinulle sopiva maksutapa ja toimitustapa sekä laskutusosoite. Jätä meille palautetta.
    Lopuksi : Tilaus on nyt valmis. Saat pian sähköpostiisi vahvistusviestin tilausnumeron kera.
  • Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

Kuinka tiedän onko tilaukseni vahvistettu ?

Kun tilaus on vahvistettu, Spartoo.fi lähettää sinulle vahvistusviestin ja tilausnumeron sähköpostiisi. Voit seurata tilauksesi etenemisvaiheita kohdasta Tilaukseni, Spartoo.fi käyttäjätililläsi. Lähetämme sinulle myös sähköpostitse tietoa kuljetuksen eri vaiheista.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

Kuinka voin tehdä muutoksia tai peruuttaa tilaukseni?

Päästäksesi muokkaamaan tai peruuttamaan tilauksesi, klikkaa tästä linkistä. Voit muuttaa toimitusosoitetta, vaihtaa tuotteen kokoa tai peruuttaa tilauksen, mikäli tilauksesi on vielä "odottaa käsittelyä"-tilassa.
Jos tilauksesi on lähetetty tai jos se on edennyt valmistelussa liian pitkälle, eivät muutokset ole enää mahdollisia.
Muistathan, että sinulla on kuitenkin palautusoikeus Spartoo.fi-sivustolta hankituille tuotteille. Lue lisää asiasta yleisistä myyntiehdoistamme.
Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

Missä ajassa ja mihin hintaan saan pakettini?

Toimitusaika lasketaan tilauspäivästä alkaen, ja siihen sisältyvät ainoastaan arkipäivät (lauantai, sunnuntai sekä muut yleiset pyhäpäivät eivät kuulu toimitusaikaan). Ylitsepääsemättömän force majeure-esteen sattuessa, Spartoo.fi ei ole vastuussa toimituksen myöhästymisestä. Yhteistyökumppaneiden kohdalla asiakkaan tulee tutustua myyjän toimitusehtoihin erikseen, sillä ne poikkevat Spartoon omista toimitusehdoista.

1.Suomi

Toimitus Mypack-noutopisteeseen
Toimitusaika : 6-8 arkipäivää
Toimituskulut, jos tilaus on alle 30 €: 2,99 €
Toimituskulut, jos tilaus on yli 30 €: ilmainen


UPS-standarditoimitus (tilaukselle merkittyyn osoitteeseen) :
Toimitusaika : 5-6 arkipäivää. Huom! Toimitusaika lasketaan asiakkaan osoitteen mukaan ja arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tilauksen maksusivulla.
Toimitusmaksu : 5,99€

UPS-pikatoimitus (tilaukselle merkittyyn osoitteeseen) :
Toimitusaika: 1-2 arkipäivää. Huom! Toimitusaika lasketaan asiakkaan osoitteen mukaan ja arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tilauksen maksusivulla.
Toimitusmaksu : 15,99€

Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

Voinko pyytää toimituksen muualle kuin kotiini?

Seuraavat tiedot ovat voimassa kaikkiin muihin tuotteisiin, paitsi "Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin".
"Yhteistyökumppaneiden tuotteet" käyttävät omia toimitus- ja palautusehtojaan (tiedot löytyvät aina tuotteen sivulta).
Spartoo.fi tarjoaa sinulle lukuisia toimitusvaihtoehtoja myös muualle kuin kotiisi.
  • Mikäli käytät UPS-toimitusta, voit valita toimituksen vaikka työpaikallesi tai ystäväsi luo.
  • Jos taas käytät Mypack-toimitusta, voit valita toimituksen sinulle lähimpään PostNordin noutopisteeseen (K-Market, R-Kioski, Matkahuolto, jne..).
  • Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?
  • Miten voin seurata tilaustani?

    Kun pakettisi on saatu matkaan, lähettää Spartoo.fi sinulle sähköpostitse seurantalinkin, jonka avulla voit seurata pakettisi kuljetusta.
    Klikkaa linkkiä, ja sinut ohjataan automaattisesti valitsemasi toimittajan sivuille.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    En ole saanut tilaustani...miten toimin?

    Kaikissa Spartoo.fi paketeissa on seurantanumero, jonka avulla toimitusta voi seurata. Spartoo.fi lähettää sinulle sähköpostitse seurantalinkin, jonka avulla voit seurata pakettisi kuljetusta. Ensimmäiseksi sinun tulee klikata Spartoo.fi-sivuston sinulle lähettämästä linkistä päätäksesi seuraamaan kuljetuksen tietoja.

    - Jos pakettisi on matkalla eikä maksimitoimitusaika, jonka Spartoo.fi on asettanut, ole vielä mennyt umpeen: kehottamme sinua odottamaan kärsivällisesti aina tilauksesi toimitukseen saakka. Huomiothan, että jos olet valinnut paketillesi toimituksen noutopisteeseen tulee sinun itse käydä noutamassa paketti toimituspisteestä. Sitä ei toimiteta suoraan kotiisi.

    - Jos tilauksesi ei ole matkalla tai se ei saavu perille Spartoo.fi-sivuston ilmoittamaan maksimitoimitusaikaan mennessä: kehotamme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Spartoo.fi toimitusmaat

    Spartoo.fi toimitusmaat
    • Suomi
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Mikä on Spartoo.fi käyttäjätili ?

    • Spartoo.fi käyttäjätilisi ansiosta voimme saada tilausten käsittelyyn tarvittavat tiedot. Voit vapaasti muokata henkilökohtaisia tietojasi ja hallita uutiskirjeiden vastaanottamista suoraan käyttäjätilisi kautta. Voit myös pyytää tietojesi poistamista lähettämällä sähköpostitse pyynnön osoitteeseen dpo@spartoo.fi
    • Kirjaudu asiakastilillesi :
      Tarkasta ja muokkaa tietojasi
      Tarkasta ja muokkaa toimitusosotteitasi
      Muokkaa salasanaasi
      Tilaa tai peruuta uutiskirje
      Tarkastele Kutsu ystäviä-tiliäsi
      Seuraa Lahjakorttitiliäsi
    • Spartoo.fi käyttäjätililläsi voit seurata myös tilauksiasi ja palautuksiasi.
    • Voit myös tarkastella seuraavia osioita Spartoo.fi sivuillasi : sponsoroinnit, mielipiteet, suosittelut jne…
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuinka luon oman Spartoo.fi käyttäjätilini ?

    Luodaksesi käyttäjätilin :
    Klikkaa kohdasta Käyttäjätilini, joka löytyy aivan sivun ylälaidasta oikealta. Mene seuraavaksi kohtaan « olen uusi asiakas » täyttääksesi tietosi. Jos ongelmia tai kysyttävää ilmenee, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka vastaa kysymyksiisi niin pian kuin mahdollista.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuinka löydän käyttäjätunnukseni ja salasanani ?

    Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa kohdasta Käyttäjätilini sivun ylälaidasta hiukan oikealta, ja seuraavaksi klikkaa kohdasta Oletko unohtanut salasanasi. Saat hetken kuluttua sähköpostiviestin, jonka kautta pääset muuttamaan salasanasi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuinka voin ottaa teihin yhteyttä ?

    Kysyttävää? Tarvitsetko neuvoa? Spartoo.fi asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään :
    • Asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse numerossa (+358) 9424 50266 (paikallispuhelumaksu) maanantaista perjantaihin kello 10:00 -18:00.
    • Ota meihin yhteyttä klikkaamalla Asiakaspalvelu ja jätä meille viesti.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Halvimman hinnan takuu

    Jos olet jo tilannut tuotteen sivultamme ja löydät sen halvemmalla toiselta Suomessa toimivalta sivustolta, toimituskulut mukaan lukien, Spartoo hyvittää sinulle hinnan erotuksen kaksinkertaisena.
    • Hintaero voidaan hyvittää, jos seuraavat ehdot täyttyvät :
      Ilmoitetun hinnan tulee sisältää myös toimituskulut,
      - Edullisemmaksi ilmoitettu hinta tulee olla tuotteen normaali hinta, ei siis alennus- tai tarjoushinta.
      - Toimitusehtojen on oltava identtiset (tuotetta varastossa, lähetys viimeistään tilausta seuraavana päivänä, sivustolla ehdotetaan ainakin yhtä maksutonta toimitusta minimiostorajan ylittäville tilauksille ) ja,
      - Tuotteen tulee olla identtinen : uusi, sama merkki, sama malli, sama materiaali, sama väri ja,
      - Tuotteen tulee olla saatavilla samassa koossa ja värissä sivustolla, jossa sitä tarjotaan edullisempaan hintaan ja,
      - Rahayksikkö on oltava eurossa ja sivuston on toimittava Suomen lainsäädännön alla ja,
      - Maksu on suoritettava verkkomaksuna,
      - Rajoitus : yksi hyvitys per henkilö per tuote, osoitteesta Spartoo.fi tehdyistä ostoista

      Eivät kuulu Edullisimman Hinnan Takuuseen :
      - poistotuotteet tai alennustuotteet
      - huutokaupoissa, nettihuutokaupoissa, ilmoitussivustoilla, tai muuten yksityisten henkilöiden puolesta myydyt tuotteet
      - tukkurikumppaneidemme myymät ja kuljettamat tuotteet
      - toimitukset Suomen ulkopuolelle

      Menettelytavat Edullisimman Hinnan Takuussa
      5 päivän kuluessa hankinnasta, asiakkaan on lähetettävä pyyntö osoitteeseen Spartoo.fi käyttämällä asiakaspalvelun yhteydenottolomaketta ja noudattamalla seuraavia ohjeita:
      - viestissä tulee olla mainittuna Spartoon tilausnumero
      - viestissä tulee olla mainittuna URL-osoite, jossa tuotetta myydään edullisempaan hintaan, sekä URL-osoite Spartoon sivustolle kyseisen tuotteen kohdalle.
      Jos kaikki edellä mainitut edellytykset täyttyvät, pyyntö on lähetetty mainitun ajan puitteissa ja jos asiakas pitää tilaamansa tuotteen, Spartoo.fi sitoutuu hyvittämään asiakkaalle hintaeron kaksinkertaisena.
      Hyvitys tehdään asiakkaalle Spartoon valitsemalla maksutavalla. Hyvityksen teossa kestää enimmillään 30 päivää.

      Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuinka ystävä-ohjelma toimii ?

    Riittää, että ystäväsi ilmoittaa sähköpostiosoitteesi kirjautuessaan Spartoo.fi sivustolle. Voit myös kutsua ystäviäsi täyttämällä lomakkeen, joka löytyy kohdasta Voita 10 euroa käyttäjätilisi ylälaidasta.
    Ystäväsi ensimmäisestä tilauksesta voitat 10 euroa. Tilaus lasketaan 30 päivän kuluttua, jos ostosumma on yli 50 euroa eikä yhtään tuotetta tilauksesta palauteta. Ystäväsi voittaa myös 10 euroa ensimmäisestä tilauksesta.
    Voit kutsua jopa 100 ystävää ja voittaa 1000 euroa. Voitot muodostetaan lahjakortteina ja ne ovat voimassa 1 vuoden ja käytettävissä seuraavaan tilaukseen. Voit yhdistää voittosi ja pyytää lahjakortiksi muodostamista alkaen 20 euron voitoista.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuinka kanta-asiakasohjelma toimii?

    Voitat jokaisesta SPARTOO.FI ostoksestasi kanta-asiakaspisteitä.
    1 euron ostos = 2 kanta-asiakaspistettä
    Yksi piste vastaa 1 senttiä.
    Jokaisesta tuotteesta saamasi kanta-asiakaspisteet on merkitty tuotteen sivulle. Ansaitse pisteitä jokaisesta tilauksestasi!

    Aina kun teet tilauksen, asiakastilillesi* lisätään kanta-asiakaspisteitä 30 päivän viiveellä, pois laskettuna palautetut tuotteet. Voit katsoa keräämiäsi kanta-asiakaspisteitä milloin haluat. Kirjaudu nettisivustolle klikkaamalla kotisivun yläosassa olevaa Käyttäjätilini-linkkiä. Kanta-asiakaspisteet ovat voimassa 12 kuukauden ajan.

    Heti kun olet kerännyt vähintään 500 pistettä, voit muuttaa ne lahjakortiksi. Sen jälkeen voit käyttää lahjakorttia seuraavassa tilauksessasi. Kanta-asiakaspisteet ovat voimassa 12 kuukauden ajan.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Säilyykö ostokorini sisältö seuraavaan vierailuuni ?

    Olet tehnyt valintasi, muttet tahdo tehdä tilausta aivan heti? Ei huolta! Jos tuote on edelleen saatavilla, löydät sen ostoskoristasi seuraavan kerran kun vierailet sivuilla.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Premium-palvelu

    Spartoo.fi tarjoaa asiakkailleen Premium-palvelua.
    Premium-palvelun on maksullinen palvelu, voit tilata 12 kuukauden ajaksi hinnalla 19,90€. Jos haluat jatkaa PREMIUM-palvelun tarjoamista eduista nauttimista 12 kuukauden jälkeenkin, voit tehdä uuden 12 kuukauden tilauksen verkkosivuiltamme hintaan 19,90€.
    Premium-palvelu ei koske yhteistyökumppaneidemme tuotteita.

    • Premium-palvelun edut ovat seuraavat:

    - 10% välitön alennus kaikista tuotteista alennusmyyntikauden ulkopuolella.
    - 5% välitön alennus kaikista tuotteista alennusmyyntikauden aikana.
    - Mahdollisuus valita Maksu 3 erässä-maksutapa ilman lisäkuluja (vähintään 50€ ostoksille.) - Ilmainen toimitus 48 tunnin sisällä, jos tilaus on tehty ennen klo 14.00 (lukuunottamatta viikonloppuja sekä yleisiä juhlapäiviä). Express-pikakuljetusta ei voi valita Ahvenanmaalle tai muille saarille, vain ja ainoastaan Manner-Suomeen.

    • Ehdot tarjouksiin ovat seuraavat :

    - Ehdot 10% alennukseen : tätä tarjousta ei voi yhdistää Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin (erotettavissa maininnasta "Partner Product" ja "Kumppanituote")
    - Ehdot 5% alennukseen : tätä tarjousta ei voi yhdistää Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin (erotettavissa maininnasta "Partner Product" ja "Kumppanituote")

    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Mistä löydän tuoteselosteen ?

    Klikkaa tuotetta, joka kiinnostaa sinua: sinulla on mahdollisuus tarkastella malli 3D-muodossa. Lisää tietoa tuotteen materiaaleista ja mitoista löydät tuotesivulta.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Mistä tiedän onko haluamani tuote saatavilla ?

    Spartoo.fi sivustolta löytyvät tuotteet vastaavat niiden saatavuutta. On siis mahdollista, että malli, jonka tahtoisit on pâässyt loppumaan varastoltamme sinun koossasi. Ainoastaan saatavilla olevat koot ovat näytillä. Jos et löydä kokoasi, voit pyytää, että sinulle ilmoitetaan jos/kun mallia on taas saatavilla sinun koossasi klikkaamalla kohdasta « Kokohälytys ». Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, jos kokoa tulee taas saataville.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Millaisen valikoiman Spartoo.fi tarjoaa minulle ?

    Spartoo.fi tarjoaa sinulle laajaa valikoimaa arvostettuja ja tunnettuja merkkejä. Tavoitteenamme on tarjota jatkuvasti malleja ja merkkejä, jotka ovat muodissa : tennarit, ballerinat, mokkasiinit, derby-kengät, rantasandaalit, sandaalit , saappaat…ja jopa tohvelit!!!
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Minkä maksutavan voin valita ?

    Valitse maksutapa sivulla « Maksutiedot » tilausta tehdessäsi. Seuraavat maksuvaihtoehdot ovat valittavissa sivustolla Spartoo.fi:
    • Maksu pankki/luottokortilla VISA tai MASTERCARD
    • Maksu 3 erässä luottokortilla (yli 50 euron arvoisille tilauksille, palvelu hinnaltaan 5 euroa)
    • Maksu Paypalilla
    • Maksu toimituksen yhteydessä
    • Maksu Verkkopankin kautta
    • Maksu Klarna-laskulla
    • Maksu Spartoo.fi-lahjakortilla
    • Maksu pankkisiirrolla
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Onko maksuni turvattu ?

    Voit maksaa tilauksesi turvallisesti Spartoo.fi-nettisivustolla turvatulla maksujärjestelmällä! SPARTOO.FI kiinnittää erityistä huomiota verkkomaksun turvallisuutta koskeviin kysymyksiin. Pankkitietosi siirretään palvelimeemme koodattuna SSL-protokollan (Secure Socket Layer) mukaisesti, jonka jälkeen ne lähetetään täysin turvatusti CIC-pankkiimme. Emme säilytä pankkitietojasi.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuinka voin käyttää lahjakorttini tai alennuskuponkini sivustolla Spartoo.fi?

    Voit käyttää lahjakorttiasi tai alennuskoodiasi seuraavassa tilauksessa seuraavan 3 vaiheen mukaisesti:
    • Valitse tuotteesi ja laita se ostoskoriin
    • Tee tilauksesi
    • Syötä lahjakortin koodi tai alennuskoodi sivulla « Maksu » sille tarkoitettuun kenttään.
    Jos lahjakorttisi arvo on suurempi kuin tilauksesi arvo, ylijäävä summa laitetaan lahjakorttitilillesi ja se tarjotaan sinulle automaattisesti seuraavan tilauksesi maksusivulla.
    Jos lahjakortin arvo on pienempi kuin tilauksesi arvo, tulee sinun maksaa jäljelle jäävä osuus haluamallasi maksuvälineellä.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Alennuskoodini ei toimi : mitä voin tehdä ?

    Muista tarkistaa tarjouskoodisi voimassaolopäivä:
    • Tarkista alennuskoodin viimeinen voimassaolopäivä
    • Tarkista koodin oikeinkirjoitus ja syötä koodi ilman välilyöntejä.
    • Jos koodisi toimii, ruutuun ilmestyy teksti, jossa ilmoitetaan että kuponkisi on tallennettu.
    • Et voi käyttää useampaa koodia samaan aikaan : jos sinulla on useampia koodeja, voit käyttää vain yhtä koodia tilauksessa.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Sisältyykö arvonlisävero jo hintaan ?

    ALV sisältyy SPARTOO.FI-nettisivuston tarjoamien tuotteiden hintaan.

    Hinnat on mainittu euroina kaikki verot mukaan lukien. Lisää tietoa hinnoista osiossa Yleiset Myyntiehdot
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Mitkä ovat mahdollisuuteni paketin palauttamiseen ?

    Seuraavat tiedot ovat voimassa kaikkiin tuotteisiin paitsi osioon "yhteistyökumppaneiden tuotteet".
    "Yhteistyökumppaneiden tuotteet" käyttävät omia toimitus- ja palautusehtojaan (tiedot tuotekuvauksissa).
    Kaikki Spartoo.fi-sivustolta ostetut tuotteet voidaan vaihtaa tai palauttaa hyvitystä vastaan. Vaihto toiseen kokoon on mahdollista, jos mallia on vielä varastossa halutussa koossa. Tuote tulee palauttaa 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautus on suoritettava seuraavien ohjeiden mukaisesti:
    Jotta palautukset voidaan vahvistaa, tulee niiden täyttää seuraavat vaatimukset:
    - Tuotetta ei ole käytetty ulkona,
    - Tuotteen tulee olla käyttämätön ja täysin uudenveroinen,
    - Palautettavan tuotteen tulee olla sama kuin toimitettu tuote - Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan (alkuperäisessä kenkälaatikossa, jota ei saa teipata), ja pakkauslaatikko tulee olla huolellisesti suljettu.
    - Tuote tulee palauttaa 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
    - Tyhjinä lähetettyjä pakkauksia ei vaihdeta tai hyvitetä,
    - Seuraa alla mainittuja ohjeita
    - On tärkeää noudattaa palautusohjeita, alkaen asiakastilillä täytettävästä palautuspyynnöstä.
    - Palautusten käsittelyaika on 7-10 arkipäivää.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuka vastaa palautukseni kuluista ?

    Seuraavat tiedot ovat voimassa kaikkiin tuotteisiin paitsi osioon "Yhteistyökumppaneiden tuotteet".
    "Yhteistyökumppaneiden tuotteisiin" sovelletaan yhteistyökumppaneiden omia toimitus- ja palautusehtoja (tiedot tuotekuvauksissa).
    • Etkö ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen? SPARTOO.FI-nettisivulla voit palauttaa tuotteet 30 päivän sisällä alkaen tilauspaketin vastaanottopäivästä.
    • SPARTOO.FI tarjoaa sinulle ilmaisen palautuksen!
    • Jos sinä maksat palautuskulut, suosittelemme että säilytät postista saamasi toimituskuitin. SPARTOO.FI ei ole vastuussa toimituksen aikana kadonneista tai vahingoittuneista paketeista.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuinka voin tehdä palautuksen ?

    Haluatko palauttaa tuotteen? Se on yksinkertaista, nopeaa ja ilmaista!

    Kirjaudu sisään käyttäjätilillesi ja täytä palautuspyyntölomake

    Tulosta palautuslomake

    Valmistele palautettava paketti ja teippaa tai liimaa lomake sen päälle

    Vie paketti Mypack-palautuspisteeseen tai sovi noutoaika UPS:n kanssa

    Valintasi mukaan, teemme tilauksellesi joko hyvityksen tai lähetämme tilalle uuden tuotteen

    *Palautusmenetelmä käytössä vain Suomessa, muiden maiden kohdalla, tarkista palautusohjeet käyttäjätililtäsi.
    Kaikki Spartoo.fi sivustolta ostetut tuotteet on mahdollista palauttaa tai vaihtaa.
    Palautus- tai vaihtopyyntö on mahdollista tehdä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
    Palautuksen tekemiseksi tulee sinun noudattaa seuraavia ohjeita, riippuen palautettavasta tuotteesta:

    1. Palautuspyynnön tekeminen Spartoon tuotteille
    Vaihe 1 :
    Kirjaudu Spartoo.fi käyttäjätilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Mene kohtaan palautukseni ja tee palautuspyyntö.

    Vaihe 2 :
    Spartoo.fi lähettää sinulle valmiiksi maksetun palautuslomakkeen sähköpostitse. Tulosta lomake ja liimaa se palautuspaketin päälle. HUOM! Jos olet tehnyt useamman kuin yhden palautuspyynnön, pakkaathan palautettavat tuotteet erillisiin paketteihin ja liität kunkin paketin päälle sille kuuluvan palautuslomakkeen.

    Vaihe 3 :
    Vie paketti lähimpään Mypack-palautuspisteeseen (K-Marketit, R-Kioskit, Matkahuollon pisteet..) tai sovi noutoaika UPS:n kanssa (mikäli olet valinnut palautustavaksi UPS:n)


    2. Palautuspyynnön tekeminen yhteistyökumppanien tuotteille Yhteistyökumppaneiden tuotteita on mahdollista palauttaa heidän myyntiehdoissaan määrittelemän määräajan puitteissa. Löydät yhteistyökumppanin myyntiehdot aina suoraan tuotesivulta.
    Vaihe 1 : Asiakastili
    Kirjaudu Spartoo.fi käyttäjätilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi ja mene kohtaan Palautukseni tehdäksesi palautuspyynnön.

    Vaihe 2 : Palautuslomake
    Saat sähköpostitse osoitetiedot palautuksen lähettämistä varten sekä palautustunnuksen, jonka voit kopioida paperille ja laittaa paketin sisälle.


    Vaihe 3 : Paketin jättö
    Palauta paketti myyjälle haluamaasi kuljetusyhtiötä käyttäen jos kyseessä on maksullinen palautus, tai palautuslomakkeessa merkittyä kuljetusyhtiötä käyttäen, jos kyseessä on ilmainen palautus.
    Pidä tallessa palautuksesta tositteeksi saamasi kuitti.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Mikä on yhteistyökumppanin tuote?

    Yhteistyökumppanin tuote on yksittäisen myyjän tuote, jota ammatillinen jälleenmyyjä spartoo.fi myy sivuillaan. Kaikki myyjät ovat päteviä ja huolellisesti Spartoon valitsemia niiden laadun ja palvelujen vuoksi. Maksusi on turvattu ostoksen aikana.

    Tuotteet on merkitty merkinnällä "Kumppanituote" tuotesivulla. Voit myös rajata tuotehaun myyjän mukaan ("Spartoo" tai "Kumppanituote" tai "Kaikki myyjät")

    Tuotesivulla olevien linkkien avulla voit katsella myyjän tietoja, sen toimitusehtoja sekä palautusehtoja.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Maksuehdot, toimitus ja yhteistyökumppaneiden tuotteiden palautus?

    Maksut
    Voit maksaa pankkikortilla tai Paypal-palvelulla. Maksut ovat turvallisia ja täysin Spartoon hallinnoimia. Kun ostat Yhteistyökumppani-tuotteen, maksutietoja ei koskaan luovuteta Myyjälle.

    Toimitus ja palautus
    Toimitusehdot ja palautusehdot ilmoitetaan tuotesivulla. Voit klikata sivuilla olevia toimitus- ja palautuslinkkejä saadaksesi lisää tietoa.

    Pyrimme tarjoamaan yhteistyökumppaneita, jotka tarjoavat samanlaista ilmaista toimitusta ja ilmaista palautusta kuin Spartoo. Yhteistyökumppanit ovat kuitenkin vapaita päättämään toimituksensa hinnasta ja sekä päättämään itse, tarjoavatko ilmaista vai maksullista palautusta.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuinka yhteistyökumppanin tuotteen toimitus tapahtuu?

    Kun olet tehnyt tilauksesi Spartoo.fi nettisivustolla, Yhteistyökumppanimme lähettää tuotteen 48H kuluessa.

    Tilauksesi lähetyksen jälkeen, saat sähköpostiisi ilmoituksen, josta löydät toimittajan nimen sekä seurantanumeron. Voit seurata kuljetusta toimittajan sivuilla.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Kuinka tehdä palautus yhteistyökumppanin tuotteelle?

    Yhteistyökumppanilta ostetut tuotteet on mahdollista palauttaa noudattaen palautusaikaa. Palautusaika ilmoitetaan palautusehdoissa tuotesivulla.

    Voit tehdä palautuspyynnön kirjautumalla spartoo.fi- asiakastilillesi, kohdasta palautukseni.

    Palautus asiakkaan kustannuksella. Saat sähköpostiisi osoitteen, jonne tuote tulee lähettää sekä palautuskoodisi, joka sinun tulee kopioida paperille ja liittää paketin mukaan sisäpuolelle.

    Kun tuote on vastaanotettu, myyjä vahvistaa palautuksesi ja Spartoo hyvittää sinulle tuotteen hinnan.
    Löysitkö vastauksen kysymykseesi ?

    Tutustu Spartoo-sovellukseen
    Klikkaa tästä

    Ja anna itsellesi mahdollisuus voittaa 100€ liittymällä paneeliimme

    Seuraa meitä

    Copyright © 2006 - 2024