Evästeiden asetusten hallinta
Spartoo käyttää evästeitä, jotka ovat tarpeellisia ja välttämättömiä verkkosivuston toiminnan kannalta, sekä sen sisällön parantamiseksi. Evästeitä käytetään myös sivustoliikenteen analysointiin. Kumppanimme käyttävät evästeitä henkilökohtaisen mainonnan näyttämiseen selaimesi ja profiilisi perusteella. Jos napsautat alla olevaa "Hyväksy kaikki ja sulje"-linkkiä, voit muuttaa asetuksiasi milloin tahansa suoraan asiakastililläsi. Jos napsautat "Hylkää kaikki", jäävät käyttöön ainoastaan sivuston toiminnan kannalta välttämättömät evästeet.
postnord visa mastercard klarna
Ilmainen toimitus ja palautus
Spartoo
Käyttäjätili
Suosikit
0 Ostoskori
Menu

Lajittelu - ja luokittelukriteerit

Marketplace - Kumppanituotteet :

Spartoo tarjoaa sivustollaan alustan Spartoo Marketplace, joka yhdistää asiakkaat ja kolmannen osapuolen myyjät. Marketplacella luotettavat myyjät voivat markkinoida tuotteita, joita kutsutaan kumppanituotteiksi
Voidakseen myydä tuotteitaan MarketPlacella, myyjien on noudatettava kuluttajansuojalakia, hyvää kauppatapaa sekä Spartoo MarketPlace- sopimusvelvoitetta, joka sitoo myyjän Spartoo:seen.

Spartoo tarjoaa myyjälle ainoastaan myyntialustan, eikä sitä voida pitää myyjän ja ostajan välisen myyntisopimuksen osapuolena.

Haluatko Marketplace-myyjäksi Spartoon sivustolle :

SPARTOO valitsee MarketPlace-myyjät tiettyjen kriteereiden mukaan:
- Kattava ja laadukas valikoima yhdessä tai useammassa kategoriassa (kengät, vaatteet, urheilutuotteet, käsilaukut ja muut asusteet)
- Kilpailukykyiset hinnat
- Nopea ja luotettava kuljetustapa
- Nopea ja tehokas asiakaspalvelu
Marketplace-myyjä maksaa osan myydyn tuotteen tuotosta Spartoolle sopimuksen mukaisesti. Spartoolle maksettava osuus ei vaikuta kumppanituotteiden näkyvyyteen sivustolla www.spartoo.fi .

Martkeplace-tuotteiden poistaminen sivustolta :

Spartoo voi poistaa Martketplace-sivustolla myytävän tuotteen seuraavissa tapauksissa:
- Marketplace-sopimuksen päättyminen myyjän ja Spartoon välillä
- Tuotteen poistaminen myyjän omasta aloitteesta
- Spartoon ja myyjän välisen sopimuksen noudattamatta jättäminen
- Spartoon laadullisten kriteerien noudattamatta jättäminen myyjän toimesta


Tuotteiden luokittelu :

Sivustolla www.spartoo.fi myytävät tuotteet ryhmitellään käyttäjän tai käyttötarkoituksen mukaan (naiset, miehet, lapset, koti jne.) Alaluokat muodostuvat eri tuotekategorioista (kengät, vaatteet, kauneus, urheilu, ylellisyys jne.).
Kunkin kategorian tuotteet näytetään seuraavassa järjestyksessä:
- Spartoon myymät tuotteet
- Marketplace-tuotteet merkeittäin
- Kolmannen osapuolen myymät Marketplace-tuotteet
- Asiakkaan valitsemien kriteerien mukaan lajitellut tuotteet
Tuotteiden luokittelu edellä mainittuihin kategorioihin on automaattista riippuen muun muassa tuotteen katselukerroista sekä myynnistä syntyneestä liikevaihdosta .

1. Spartoon myymät tuotteet
Spartoon myymät tuotteet näkyvät hakutulosten ensimmäisellä sivulla (merkin, kategorian jne. mukaan). Mikäli Spartoon myymä tuote on loppu tietyssä koossa, tarjotaan ensisijaisesti merkin toimittajan (brändimyyjä) myymää tuotetta. Jos www.spartoo.fi-sivustolla ei ole tuotemerkin myyjää, tarjotaan jonkin kolmannen osapuolen myymää tuotetta.



2. Tuotemerkin myyjän MarketPlace-tuotteet
Mikäli Spartoo ei myy tuotetta, sivusto tarjoaa ensisijaisesti tuotemerkin myyjän toimittamia tuotteita. Tuotteet näkyvät sivustolla hakutuloksissa “kumppanituotteina” .
Tuotteen esittelyn (kuvat ja kuvaus) toimittaa tuotemerkin myyjä ja tuoteselosteessa näkyy maininta kumppanituotteesta. Toimitus- ja palautusehdot näkyvät asiakkaalle suoraan tuotesivulla.

3. Kolmannen osapuolen myyjän Marketplace-tuotteet
Mikäli Spartoo tai tuotemerkin myyjä ei myy haettua tuotetta, sivusto tarjoaa hakutuloksiin kolmannen osapuolen jälleenmyyjän tuotteen. Tuoteselosteen (kuvat ja kuvaus) toimittaa jälleenmyyjä. Tuotteet näkyvät sivustolla hakutuloksissa “kumppanituotteina” .
Tuotteen esittelyn (kuvat ja kuvaus) toimittaa jälleenmyyjä ja tuoteselosteessa näkyy maininta kumppanituotteesta. Toimitus- ja palautusehdot näkyvät asiakkaalle suoraan tuotesivulla. 4. Tuotteiden lajittelu asiakkaan valitsemien kriteereiden mukaan

Asiakkaat voivat lajitella itse tuotteita valitsemalla hakukoneeseen suodattimia. Tällöin hakutulokset lajitellaan osuvuuden mukaan (nousevat hinnat, uudet tuotteet, alennus % jne.). Asiakas voi myös lajitella hakea tuotteita tarkennetuilla kriteereillä valitsemmalla kriteereistä esim. tietyn värin tai materiaalin. Hakukriteereistä on myös mahdollista valita vain Spartoon tuotteet tai kumppanituotteet.

Maksutavat

Asiakas maksaa tuotteet Marketplace-myyjälle tilauksen yhteydessä suoraan Spartoo-asiakastilinsä kautta. Maksutapoina käyvät: - Maksukortti: Visa, Mastercard, American Express.
- PayPal-tili : asiakas ohjataan automaattisesti omalle PayPal-tilille. Kun PayPal-maksu on vahvistettu, asiakas voi viimeistellä tilauksensa.
Mikäli myyjä hyväksyy jonkin muun maksutavan, siitä on maininta tuoteselosteessa.

Takuu

Kaikkiin Marketplace-tuotteisiin sovelletaan kuluttajasuojalain mukaisista takuuta tai muuta hyvän kauppatavan mukaista takuuta, jonka perusteella asiakas voi palauttaa tuotteen myyjälle tai saada takaisin osan tuotteen hinnasta.
Mikäli tuotteella on myyjän tai tuotteen valmistajan myöntämä takuu, tämä mainitaan tuoteselosteessa.

Reklamaatiot

Asiakkaan tulee tehdä kaikki tuotteita koskevat valitukset ja reklamaatiot oman Spartoon asiakastilinsä kautta.
Mikäli asiakas tekee valituksen viivästyneen toimituksen, viallisen tai vaurioituneen tuotteen vuoksi 30 päivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta, myyjällä on oikeus vastata reklamaatioon parhaaksi katsomallaan tavalla. Asiakas voi reklamoida tuotteesta myös 30 päivän jälkeen, mikäli reklamaation syy on pätevä kuluttajansuojalain puitteissa. Myyjällä on kaksi päivää aikaa vastata asiakkaan reklamaatioon.
Jos asiakas ja myyjä eivät löydä molempia osapuolia tyydyttävää ratkaisua reklamaatiotilanteessa, voi asiakas osoittaa valituksensa Spartoolle, joka yrittää ratkaista tilanteen parhaaksi katsomallaan tavalla. Jos sovintoyritys epäonnistuu, voidaan kiistan ratkaisemiseksi pyytää sovittelijan apua vuoden kuluessa valituksen tekemisestä. Asiakas voi käyttää tässä tilanteessa seuraavan linkin alta löytyvää alustaa: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=FR.
Viimeksi mainittu säännös ei koske Sveitsiä, Andorraa, Monacoa eikä muita ranskankielisiä maita.

Tutustu Spartoo-sovellukseen
Klikkaa tästä

Ja anna itsellesi mahdollisuus voittaa 100€ liittymällä paneeliimme

Seuraa meitä

Copyright © 2006 - 2024